DET ER LETT Å SE BRA UT! Med jeans i fokus skal det være lett for deg å finne din stil hos Boys of Europe.
Boys of Europe har vært vekstvinner i tekstilmarkedet de siste 5 årene og i 2018 gikk vi helt til finalen i konkurransen «Årets Butikkjede» hvor vi endte som beste kleskjede i Norge. Med over 60 butikker har Boys of Europe på kort tid blitt en av Norges ledende tekstilkjeder.
Boys of Europe er et konsept i kontinuerlig utvikling, med butikken som viktigste markedskanal. Vi jobber hver dag med å gi våre kunder den optimale butikkopplevelsen, både hva gjelder de riktige produktene og god service gjennom alle våre ansatte.
Vi designer og utvikler alle kolleksjoner på Sagene i Oslo. Her skapes helt unike varer hver eneste dag for det norske markedet. Med jeans i fokus designer vi kolleksjonene Henry Choice, Mr. Capuchin, Wos Not Wos og Jean Paul. Med miksen av disse fire merkene ønsker vi å treffe bredt og gjøre det enkelt for kunden å finne sin stil. Mote for oss er verdien av å føle seg vel og føle at man ser bra ut. Vi har god kvalitet og riktig passform i tidsriktige farger, stil og uttrykk. Det skal ikke være komplisert, det skal være lett å se bra ut.
Boys of Europe eies av motehuset Voice Norge AS.